Vrácení zboží a reklamace
Vrácení zboží a reklamace
Reklamace a vrácení
1) Zakoupili jste výrobek na e-shopu? Můžete jej bez udání důvodu vrátit do 14 dní od jeho převzetí. K e-shopovým objednávkám patří také nákupy, které jste provedli online…
Reklamace zboží
1)Co když dorazilo zboží poškozené???
Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. V případě dodání prostřednictvím zásilkové služby domů je možné zásilku rozbalit společně s řidičem a zkontrolovat její obsah. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také emailem na adresu Reklamace a vrácení
NÁLEŽITOSTI PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE DODANÉHO POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ
- Reklamace poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu).
- Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky.
- Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.
Do emailu uveďte tyto informace
Nekompletní výrobek |
Zaměněný výrobek |
číslo objednávky nebo faktury |
číslo objednávky nebo faktury |
přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem |
přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem |
popis chybějící části |
popis produktu, který vám byl doručen |
Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.
Záznamy nebyly nalezeny...