Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží a reklamace

Reklamace a vrácení

1) Zakoupili jste výrobek na e-shopu? Můžete jej bez udání důvodu vrátit do 14 dní od jeho převzetí. K e-shopovým objednávkám patří také nákupy, které jste provedli online…

Reklamace zboží

1)Co když dorazilo zboží poškozené???

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. V případě dodání prostřednictvím zásilkové služby domů je možné zásilku rozbalit společně s řidičem a zkontrolovat její obsah. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také emailem na adresu Reklamace a vrácení

NÁLEŽITOSTI PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE DODANÉHO POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ

- Reklamace poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu).

- Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky.

- Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.

 

Do emailu uveďte tyto informace

Nekompletní výrobek

Zaměněný výrobek

číslo objednávky nebo faktury 

číslo objednávky nebo faktury

přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem

přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem

popis chybějící části

popis produktu, který vám byl doručen

 

Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.

Záznamy nebyly nalezeny...

Zpět do obchodu